misiek: CVSROOT loginfo,1.140,1.141

Nie, 14 Kwi 2002, 21:48:40 CEST

On 14 Apr 2002, Paweł Sakowski wrote:

> Hasło: prawa autorskie.

Właśnie. Dotąd obowiazywała regółą że to co robimy udostępniamy na
licencji GPL. Modyfikowanie jekiegoś zasobu i uzywanie go w inny sposób
niż to autor chce łamię coś takiego. W zwiazku z tym warunki używania tego
skryptu powiny być wpisane w jego zawartość.

kloczek
PS. Nawet jeżlei tenże skrypt jest na GPL iArek nie miał prawa rządać
takich rzeczy to ja nie mam chęci na kolejną sprzeczkę więc wolałem
ustąpić.