misiek: CVSROOT loginfo,1.140,1.141

Nie, 14 Kwi 2002, 21:58:46 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Właśnie. Dotąd obowiazywała regółą że to co robimy udostępniamy na
> licencji GPL.
Oryginał jest na GPL.

> Modyfikowanie jekiegoś zasobu i uzywanie go w inny sposób
> niż to autor chce łamię coś takiego. W zwiazku z tym warunki używania tego
> skryptu powiny być wpisane w jego zawartość.
Modyfikacje nie są GPL (skrypt jest przeznaczony do używania w cvsie, a nie
do dystrybuowania dla ludzi).

Fajnie, to włączam go spowrotem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr