wmconfig łapie core przy --output blackbox

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 21:40:54 CEST

On Sun, Apr 14, 2002 at 04:46:18PM +0200, Mariusz Witkowski wrote:
> Dnia Sun, 14 Apr 2002 13:56:30 +0200
> Osoba skrywająca się za mailem < "Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl> >

> już znalazłem przyczyne LANG=pl_PL po zmianie na LANG=pl poszło... ale to
> troszke dziwne moim zdaniem jest, afaik nie powinien się tak zachowywać.

Zgaduję, że wmconfiga przebudowałeś tak:
$ cvs up wmconfig.spec
$ rpm -bb wmconfig.spec

A trzeba było jeszcze
$ cvs up wmconfig-blackbox_common.patch w SOURCES

Dalej twierdzę, że wykładało się przez jakiś błąd w glibc.

WF