wmconfig łapie core przy --output blackbox

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 22:43:33 CEST

Dnia Sun, 14 Apr 2002 21:40:54 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < "Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl> >
napisała:

> Zgaduję, że wmconfiga przebudowałeś tak:
> $ cvs up wmconfig.spec
> $ rpm -bb wmconfig.spec
>
> A trzeba było jeszcze
> $ cvs up wmconfig-blackbox_common.patch w SOURCES

przebudowywałem go builderem :)

> Dalej twierdzę, że wykładało się przez jakiś błąd w glibc.

możliwe bo się bawiłem troszkę i w sumie generuje u mnie poprawnie tylko dla
LANG=pl co jest conajmniej dziwne...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |