cvs.pld.org.pl

Nie, 14 Kwi 2002, 21:58:02 CEST

On Sun, 14 Apr 2002, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Nie zrozum tego jako rzadanie kategoryczne to była raczje prośba żeby
patrzeć na sprawy uwzględniając pewne założenia. Porostu spróbuj pomyśleć
czy jest możliwe pogodzenie ładnego wyglądu z pewnymi funkcjonalnościami,
które wartoby było mieć z różnych względów. Jestem pewien że można tu
dojść do pewnego komprmisu dzięki kóremu całość zyska w róznych aspektach.
Niemniej wyglada że nie rozwiązę się tego przez zainstalowanie jednego z
gotowych frontendów do cvs bo żaden na dobrą sprawę nei nadaje sie do
użycia w warunkach jakie mamy bez mniejszej czy większej adaptacji.