cvs.pld.org.pl

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 00:29:47 CEST

On Sun, Apr 14, 2002 at 01:43:28AM +0200, Witek Kręcicki wrote:
> jak
> tobie... mi chociazby brakuje przegladania branchy, i nie tylko
> Kloczek postawil warunek: ma dzialac w przegladarce tekstowej. Dziala

Jaki jest rozmiar indeksu SOURCES (ponad 10000 plików) na tym i ile czasu
links to renderuje?
Widziałem jak zachowuje się narzędzie z cvsweb.spec przy repo tej
wielkości - było to nie do przyjęcia (za duży dokument, links
zastanawiał się dłuuugo).
Teraz plik HTML z indeksem SOURCES ma nieco ponad 1MB, pod linksem
wyświetla się natychmiast - zauważ, że nie ma tam żadnej tabelki.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/