kogo?

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 23:13:22 CEST

On Sunday 14 April 2002 22:41, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak widać nie potrafią zapoznać się z faktami i wobec braku znajomości
> tychże nadrabiasz własną interpretacją.
>
> Jezlei nie miałeś checi odnieść sie do tego co napisałem w "Podsumowanie
> (Re: domeny pld)" to najwidoczniej musiałeś uznać że to co tam napisałem
> jest prawdą ;ub wogóle nie zapoznałeś sie z tymi faktami. Wybierz sam.

Zapoznałem się jeszcze raz z tym mailem i nie zmieniłem zdania. Odebrałeś
serkowi rw na podstawie waszej prywatnej korespondencji i na podstawie tego,
że przestraszyłeś się potencjalnego rozłamu w pld. Zamiast rozpocząć burzę na
liście zabrałeś serkowi rw (burzę - jeśli ja nie zwróciłem na wątek o
pld-linux.org uwagi to by znaczyło, że jednak burzy nie było).

Nadal uważam, że nie miałeś wystarczających podstaw do takiego kroku. To co
się działo później jest kompletnie nie istotne, bo to, że serek się z ciebie
naigrywał w prywatnej korespondencji nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem.

> Jak na razie nie zadając żadnych pytań, a zauważ łaskawiew że piszesz o
> SWOJEJ cenie masz że Cie zacytuję "głęboko w dupie" fakty.
>
> Albo przestaniesz pisać o SOBIE i tym co o tym co Ci się *WYDAJE* albo
> odniesiesz się wprost do faktów.

Głęboko w dupie, to ja mam twoje urojenia. Ja się właśnie opieram na faktach.
I dlatego taki osąd, a nie inny.