kogo?

Nie, 14 Kwi 2002, 22:41:59 CEST

On Sun, 14 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Z mojego punktu widzenia wygląda to tak:
> dopadły się do piaskownicy dzieciaki i teraz się bawią. Kloczek zabrał
> serkowi rw. Argumentował to tym co zrobił serek po zabraniu mu rw.

Jedno słowo: bzdura.
Przeczytaj jeszcze raz list "Podsumowanie (Re: domeny pld)".

> Arekm zrobił to co serek,

Najwidzoczniej nie wisz co obydwoje robili.

> ale kloczek już mu nie zabrał rw skutkiem czego arekm nie miał na co
> zareagować skutkiem czego kloczek nie miałby czym argumentować zabrania
> arkowi rw. Teraz kloczek nie chce oddać serkowi rw twierdząć, że było by
> to zagrożenie dla maszyny nad którą on ma nadzór.

Nie baw sie w głuchy telefon. Zobacz w listach co pisałem o tym dlaczego
to zrobiłem. Dobrym materałem na start bezie wspomniany już
list "Podsumowanie (Re: domeny pld)"

[..]
> Panowie się bawią w przepychanki, a nam obcięto bardzo wygodny skrypcik.

Jak widać nie potrafią zapoznać się z faktami i wobec braku znajomości
tychże nadrabiasz własną interpretacją.

Jezlei nie miałeś checi odnieść sie do tego co napisałem w "Podsumowanie
(Re: domeny pld)" to najwidoczniej musiałeś uznać że to co tam napisałem
jest prawdą ;ub wogóle nie zapoznałeś sie z tymi faktami. Wybierz sam.

> Jeśli ktoś nie wie jeszcze, to ja mam głęboko w dupie czy kloczek widzi sens
> w działaniach serka, jeszcze głębiej mam argumentację serka, a gdzieś koło
> żołądka mam zachowanie serka. Problem polega na tym, że brak tego skryptu
> stanął mi kością w gardle.

Jak na razie nie zadając żadnych pytań, a zauważ łaskawiew że piszesz o
SWOJEJ cenie masz że Cie zacytuję "głęboko w dupie" fakty.

Albo przestaniesz pisać o SOBIE i tym co o tym co Ci się *WYDAJE* albo
odniesiesz się wprost do faktów.