Propozycja kompromisu (Re: misiek: CVSROOT loginfo,1.140,1.141)

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 15 Kwi 2002, 02:51:03 CEST

W liście z pon, 15-04-2002, godz. 01:48, Marcin Bohosiewicz pisze:
> Moja propozycja kompromisu jest prosta:
> zamiast generowac ten e-mail we From: z /etc/passwd na wunie+dodatek
> domenowy o ktory toczy sie spor wziac, adresy e-mail znajdujace sie w
> pliku CVSROOT/users.

Propozycja ma jedną zasadniczą zaletę: daje developerom narzędzie do
dalszego wygodnego rozwoju PLD (dla kontrastu: "domaganie się wyjaśnień"
tego nie daje). Jeśli osoby od domen nie uzgodnią czegoś mądrzejszego w
najbliższym czasie, zaimplementuj to (mimo, że kloczek przekonuje, że
sporu nie ma).

|   Unix hackers do it with pipes    :             Pawel Sakowski    |
|                                    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |