misiek: CVSROOT loginfo,1.140,1.141

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 11:53:40 CEST

On Sun, Apr 14, 2002 at 04:49:43PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Gdybym miał pewność, że się kloczek znowu nie dowali to bym włączył spowrotem
> ale że mam pewność, że się dowali to nie włączam.
Ale o co tak właściwie chodzi? pld-linux.org jest z powodu braku
zapasowego dnsa dla pld.org.pl. Czy nikt z Ważnych Developerów (TM) [1]
nie mógłby powiedzieć "Jak załatwisz DNS, to ok, a na razie wara!"?

[1]
--8<--
Gdybyś nazywał się Janek Bagiński, Jakub Bogusz, Arek Miśkiewicz, Paweł
Gajda czy Marcin Bochosiewicz czy może jeszcze paręnaście innych osób
--8<--

wolf
--
  Bartek   .  - A tamte osoby to nie wiem, czy źle rzuciły kostką przy
  Taudul   :    odpowiedziach, czy też źle popatrzyły do kogoś.