kogo?

Pon, 15 Kwi 2002, 02:59:04 CEST

On Mon, 15 Apr 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:

> jedno głupiutkie pytanie: czy jest ktoś kto może Tobie dostęp
> zablokować?

Nie.
Jakieś inne pytania w związku z tym ?

Może pozwól że dla ułatwienia ja zdam w takim razie jeszcze pytanie.
Gdyby CVS był na maszynbce pod Twoja administrację to czy miałbym domagać
się kontroli nad Toba czy musiałbym Ciebie przekonać co do zasadnści
konkretnych kroków ? (Ergo: miałbyś prawo, a wręcz *obowiazek* fizycnie
odpowiadając za te zasoby jako pierwszy dopominać się pełnej odpoowidzi na
każde sensowne pytanie ?)