kogo?

Pon, 15 Kwi 2002, 08:11:15 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, wrobell wrote:
[..]
> Uważam, że nie miałeś podstaw do blokowania serkowi rw i zamiast
> przerzucać się na commit-y względem log_diff.py, trzeba było zarządać
> wyjaśnień _publicznie_ na pld-devel.

Już nie pamiętasz, że wczeniejsze pytania PUBLICZNIE TUTAJ NA LIŚCIE
o to pozostały bez odpoiedzi ?
Nie rób z siebie człowieka który piowinien się leczyć na ammnezje i
przejrzyj archiwa listy.

> Twoje działanie spowodowało jedynie niepotrzebne zaostrzenie konfliktu z
> i tak bardzo konfliktową osobą jaką jest ser.

Czyli powinienem nic nie robić żeby kogoś nie drażnić ?
Ten ktoś na domiar złego ma prawo kłamać (mówić co innego mi i co innego
publicznie) i mieć w dupie wszelkie wyjaśnienia dlaczego coś robi ?

> Przeszukaj archiwum listy... albo proszę, link poniżej:
>
> http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:mss:15994:jlboclaajanjhgcngehn

Czyli całość to był poprostu żart ? Najwidoczniej w takim razie nie znam
się na żartach.
Czyli ktoś może mówić że coś robi choć w istocie nie ma czasu na to czego
sie podjął ? Najwidoczniej listy które przyszły na pld-cvs@ które nie
zostały obsłużone to pies ?
Rób durnia z kogoś innego.