kogo?

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 04:44:28 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 01:51:28AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

[...]
> To co zrobiłem pozornie moze ptrzyupominać sytuację w kórej najpierw sie
> strzela a potem mówj "stój, kto idzie". To tylko pozór bo gwarantuje że
> jeżeli w każdej kolejnej sytuacji uzyskam wyjaśnienia zwróce to co komuś
> zablokwałem (o zabrani czegokolwiek Serkowi cieżo mówić w sytuacji keidy
> swoje prawo zapisu wykorzystyuwał sporadycznie).

[...]
> To co się wtedy sprawdziło ma praw zadziaąłć także i tuytaj i wiedz że
> najpierw w sytuacji keidy bedę widzia łnawet cień zagrożenai najpierw beę
> blokował zapis a dopiwro potem bedę ządał wyjaśnień i dopiero na podstawie
> tychże czy to sam (o ile nikt inny nie bbędzie chciał w tym brać udziału)
> czy z pomocą innych bdzie podejmowana decyzja co dalej z danym
> delikwentem.

Uważam, że nie miałeś podstaw do blokowania serkowi rw i zamiast
przerzucać się na commit-y względem log_diff.py, trzeba było zarządać
wyjaśnień _publicznie_ na pld-devel. Twoje działanie spowodowało
jedynie niepotrzebne zaostrzenie konfliktu z i tak bardzo konfliktową
osobą jaką jest ser.

> I jeszcze raz: tak długo jak nie Sergiusz będzie milczał tylko utwierdza
Przeszukaj archiwum listy... albo proszę, link poniżej:

http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:mss:15994:jlboclaajanjhgcngehn

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>