kogo?

Pon, 15 Kwi 2002, 08:20:06 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Sam czemuś takeim podlegałem kilka miesięcy temu nie pytajac się o to czy
> mogę wykonać większą zmiane na cvs.gnome.org w module libxml. Wykonałem
> zmianę która pzrez innych została ceniona poprawnie (w tym i pzrez Alana
> Coxa czy Miguela de Icaza). Co z teg okiedy zostaął wprowadzaona ze
> złamaniem regół jakim powinienem się podporzadkować.
> Zrozumiałem o co biegało. Wyjaśniłemn wszystko co było do wyjhaśnienia i
> inni uznalui że to wystarczy do tego żeby zwrócić mi prawa zapisu co po
> dwuch dniach zostało zrobione.
Nie bujaj nas tu. Wtedy Veillard (autor libxml) najpierw napisał na listę,
że jest ,,FUCKING PISSED'', a potem inny gość zablokował Ci rw. U nas
nawet na odwrót nie było bo najpierw zablokowałeś, a potem cisza. Dopiero
ser sam napisał info na listę, że go wyciąłeś.

> kloczek

ps. do poczytania:
http://mail.gnome.org/archives/gnome-hackers-readonly/2001-February/msg00395.html
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr