kogo?

Radosław Kintzi pld w vbox.prv.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 11:55:54 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 01:51:28AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> I jeszcze raz: tak długo jak nie Sergiusz będzie milczał tylko utwierdza
> mnei w tym że to co zrobiłem było włąsciwe, a przykładowo Ty nie rządajac
> takich wyjaśnień i dommagając się odblokowania tego co zablokowałem
> popełniasz błąd oceniając kogoś czy soć nie majac do tego wąłsciwych
> podstaw. Moje zdania znasz. Znasz fakty jakei byłem w stanie ujwanić. Daje

Nie przekonałeś mnie (i większości deweloperów, którzy wzieli udział w tej
dyskusji, chyba też nie), że to co zrobiłeś było właściwe. Dlatego uważam,
że Serek nie musi nikogo przekonywać, że to co zrobiłeś właściwe nie było.

Trzeba jeszcze zauważyć, że najwięcej kontrowersyjnych decyzji (które kończą
się zwykle niekonstruktywną dyskusją) podejmujesz Ty. Po jednej z takowych
powstał plik organizational/PLD-Steering-Committee.txt. Być może odbieranie,
bądź czasowe zawieszanie rw, powinno być przedmiotem dyskusji w takim
właśnie komitecie.

radek

--
mailto:radek w kafeja.ath.cx