to kiedy to 1.0?

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Pon, 15 Kwi 2002, 22:50:32 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
> Chodzi o pewną regółę której dotąd niejawnie się trzymałem, którą teraz
> będzie warto jawnie stosować. Otóż: "jeżlei nie potrafisz wykazać że masz
> rację oznaczać to musi że nie masz racji". Proste ? Chyba tak. Jeżeli nie
> masz czasu czy emocje Cie ponoszą to sprawdź czy nie jest to ten przypadek
> i prędzej umów się na dyskusję za dzień czy dwa żeby mieć czas na
> przemyślenie jak sprawę przedstawić w sposób który dla każdego będzie
> jasny. Innej roboty jest tak duzo że nikt nei zauwazy tego dcyzyjnego
> przesuniecia.
Sorki....
chcialem siedziec cicho ale nie wytrzymałem....
Czy nie widzisz że obojętnie co K T O K O L W I E K by napisał i jak wiele
argumentów by przedstawił, przekonując nimi trzy ćwierci grupy ty i tak nie
zmieniasz zdania? Tak było chyba zawsze.... Bardzo słuszne jest zdanie,
które napisałeś ale... no właśnie... dla Ciebie nikt (no, może poza tobą)
nie jest w stanie wykazać, że masz rację... Albo przyznasz, że nie potrafisz
słuchać argumentów innych (a jedynie zagłuszać je kilkutysięcoznakowymi
elaboratami bez większego sensu) albo moja skromna osoba, i chyba nie tylko,
uzna że po prostu jesteś chory psychicznie... bo to jest choroba....
Piszesz, że PLD potrzebuje sprawnego kierownictwa, zakładając od razu że tym
'sprawnym kierownictwem' jesteś ty, nie zważając na to że większość teamu
sądzi inaczej. Nie potrafiłbyś po prostu uznać, że zrobiłeś dla PLD wiele i
teraz pora oddać pałeczkę komuś innemu? Moim zdaniem aktualnie zbyt wiele
władzy skupia się w jednych rękach: powinna być osoba odpowiedzialna za CVS
(ty), odpowiedzialna za Ra/Ra-updates (tu proponowałbym Krzyśka Taraszkę),
FTP (tu chyba oczywiste), nest etc. Dzięki temu będziemy pewni, że nikt nie
będzie próbował być dyktatorem.
Z tego co widzę to twoje podejście jest 'Albo wszystko, albo nikt'. Nie
potrafisz być 'szarym developerem'. Albo jesteś szefem i wszystkimi
rządzisz, komandierujesz i usuwasz (usunięcie rw serka BYŁO błędem i nie
przekonasz mnie do tego że nie było. Reason: patrz swoje zdanie. Nie
potrafisz wykazać że masz rację a jedynie gadać bez sensu zapychając
skrzynki), albo wychodzisz z piaskownicy zabierając swoje zabawki. Nikt
chyba nie zaprzeczy, że zrobiłeś dla PLD wiele, ale też musisz czasem
posłuchać innych: PLD to nie jest dystrybucja Tomasza Kłoczko tylko grupy
ludzi która poświęca część swojego wolnego czasu po to żeby coś naskrobać.
Anaforycznie podsumowując:
1. Nie potrafisz słuchać argumentów innych
2. Nie potrafisz przyznać się do błędu
3. Nie potrafisz POPRAWNIE formułować argumentów, a jedynie zagłuszać
bredniami argumenty innych
4. Nie potrafisz nawet myśleć o tym, że mógłbyś stracić władzę w PLD.
5. Nie potrafisz odejść w ciszy, musisz pozostawić wielką, szarą dziurę
zabierając ze sobą swoje umiejętności i to, co w PLD włożyłeś.

Jeżeli dalej ma to tak wyglądać, że albo siedzę cicho, albo mnie stąd
wykopują to ja wolę odejść sam. Z honorem.
Witek 'adasi' Kręcicki