to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 20:28:16 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Czy ja naprawdę tak nudnie i nieskłądnie pisze ?
Przejrzyj sobie archiwa i poszukaj tych listów w których zmieniałem
zdanie.
Jezlei w przeszłośic zmieniałem wielokrotnie zdanie po pojawieniu się
dodatkowych argumentów to na jakiej podstawie chcesz sadzić że w
przyszłości bezie inaczej ?

Napisze jeszcze raz: *jeżlei nie ustalicie co ma być to sam to zrobię*.
Mało mnie to obchodzi, że nie potraficie się teraz zorganizować/wzajemnie
popierać. To wąłsnie ta cecha większości osób była i jest nadal naszym
najsłabszym punktrm. Jeżeli wreszcie jeden z drugim zacznie mieć własne
zdanie a nie tylko udawać że takowe ma to bezie to także wystarczajaca
pzreciwwaga do tego żeby stopować mnie po mimo większych
formalnych kompetencji.