kogo?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 15 Kwi 2002, 09:52:55 CEST

W liście z pon, 15-04-2002, godz. 02:54, Tomasz Kłoczko pisze:
> Zadam jedno proste pytanie: czy uważasz że nie mam prawa dopominać się
> wyjaśnień ?
> Naprawe wszystko jest dla Ciebie jasne ?
>
> Jeżeli mam to to także masz je i Ty.

Paweł Sakowski: "Chciałbym wiedzieć"
Tomasz Kłoczko: "Porwałem ci córkę. Jak podasz dobrą odpowiedź; taką,
która mnie usatysfakcjonuje, to może ją wypuszczę."

|   In God we trust. All others must   :            Pawel Sakowski   |
|  present a valid X.509 certificate.  :   <pawel w sakowski.eu.org>   |