nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 10:00:41 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 01:33:54AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Powód wprowadznia pprawki był w kłoporach z udowaniem mozilli. Zamiast
> grzebać w kilku pakietach trzeba było grzebnąć w jednym: w mozilli.

Nie jednym. Było już kilka, potencjalnie może być więcej.
freetype1 przestaje być używany, więc po co ma bruździć?

> Drugi powod ejst taki że to rozwiazanie które przyjałeś nadl nie
> rozwiązuje tego co opisałem, a co niewątpliwie mozanby sosuagnać
> lub przyblizyć (znowu) modyfikąc mozillę.

Więc z mozilli -I/usr/include niech usuwa ten komu na tym zależy.
Poza tym może wystąpić sytuacja, kiedy budowanie z !glibc będzie
działać dobrze, a freetype1 będzie przeszkadzać - np.:

CFLAGS=$(OPTFLAGS) -I/usr/include -Icośtam `freetype-config --cflags`

--
Jakub Bogusz