nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Pon, 15 Kwi 2002, 10:38:33 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:
[..]

> Nie jednym. Było już kilka, potencjalnie może być więcej.
> freetype1 przestaje być używany, więc po co ma bruździć?

Reszta używajacych ft nie ma tu takich kłopotów.
Mozilla 0.9.8 buduje się poparwnie w środowisku jakei mamy. Dopiero z
0.9.9 zaczynaja się kwiatki.

> Więc z mozilli -I/usr/include niech usuwa ten komu na tym zależy.
> Poza tym może wystąpić sytuacja, kiedy budowanie z !glibc będzie
> działać dobrze, a freetype1 będzie przeszkadzać - np.:
>
> CFLAGS=$(OPTFLAGS) -I/usr/include -Icośtam `freetype-config --cflags`

Wyglada ze potzrebna zmiana jest tylko w specu.
Jeżeli zmienić w tymże:

-       --with-system-jpeg=/usr \
-       --with-system-mng=/usr \
-       --with-system-png=/usr \
-       --with-system-zlib=/usr \
+       --with-system-jpeg \
+       --with-system-mng \
+       --with-system-png \
+       --with-system-zlib \

to wyglada żenie bedą dołaczane dodatkowo -I/usr/include przy okazji
każdej z tych bibliotek. Właśnie testowo zapuściłem
Raczje w configure.in powinny być odpowidnie spatrwdzenai przy libjpeg i
reszcie bibliotek czy pzrez przyapdek nie dodają dmyślnej ścieżki
-I/usr/include. Zmiana wydaje się dość prosta. Pierwszą wersje tego typu
poprawki już mam i właśnie z nia kompiluję mozillę i jeżeli coś takiego
przejdzie to wszystkie zmiany w ft będzie można cofnać.