apache-mod-gzip ?

Pon, 15 Kwi 2002, 10:05:47 CEST

Hubert depesz Lubaczewski <depesz w depesz.pl> writes:

> ki chuj zjebał mod_gzip'a?
> kiedyś ładnie działał, a teraz (najnowszy z ftp) segfaultuje i wywala
> proces apacha (tzn. slave'a).
>
> ktoś może sprawdzić i ewentualnie potwierdzić?
> wystarczy zainstalować, zrestyartować apacha i wejść na jakąś stroną
> (.html) przeglądarką graficzną - jak galeon.
Z tego co pamiętam to dostawałem pustą stronę ale nie zagłębiałem
się w to kompletnie i nie wiem czy httpd segfaultował - zapewne tak :)

Z logów w specu widać, że nie było żadnych zmian _poza_
defaultowym konfigiem, który się pojawił od 2002/03/23 rel 3. Poszedł
bym tym tropem ale to i tak wyjdzie na to, że jest jakiś burak
w mod_gzipie.

> depesz

ps. standardowo w apache 2 jest mod_deflate robiący coś ala mod_gzip.
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr