apache-mod-gzip ?

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 11:55:09 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 09:50:17AM +0200, Hubert depesz Lubaczewski wrote:
> kiedyś ładnie działał, a teraz (najnowszy z ftp) segfaultuje i wywala
> proces apacha (tzn. slave'a).

dwie osoby napisały, że działa. ja mam chyba nadal w logach informacje o
segafaultach.
właśnie sprawdziłem i przepraszam - pomyłka.
wywaliłem wszystko i od zera zainstalowałem tylko to co mi było
potrzebne. działa.
czyli błąd jest, ale na chwilę obecną nie wiem w czym.

sorry za zawracanie ... różnych takich.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]