kogo?

Pon, 15 Kwi 2002, 11:11:04 CEST

On 15 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Już działa (np. ja się dziś o tym dowiedziałem dopiero).

Mama nadzieję że mamy także szansę dowiedzieć się w takim razie co
było powodem tego że to jeszcze chwilę temu nie działało .. ?

> Oczywiście mowa o listach kloczek -> ser w pld.org.pl.

Zgłoszenie z conajmniej zeszłego tygodnia do dzisiaj niemniej poszły na
/dev/drzewo. Tak czy inaczej nadal podstaw do możliwości współpracy z kimś
kto nie ma zamiaru współpracować nadal nie widzę.