kogo?

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 13:19:24 CEST

VTAM!

On Mon, 15 Apr 2002 11:11:04 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
[...]
> Zgłoszenie z conajmniej zeszłego tygodnia do dzisiaj niemniej poszły na
> /dev/drzewo. Tak czy inaczej nadal podstaw do możliwości współpracy z kimś
> kto nie ma zamiaru współpracować nadal nie widzę.

 Tomku - ale zauwaz ze ZDECYDOWANA WIEKSZOSC Twoich wypowiedzi
 kierowanych do serka jest mniej czy bardziej sprecyzowanymi zarzutami a
 nie prosba o dyskusje.
 Pierwszy tak naprawde stonowany i rzeczowy w 100% list wyslales w  trakcie mojej weekendowej proby przeprowadzenia negocjacji pomiedzy
 Toba a serkiem. Jezeli bedzie wiecej takich to jak sadze da sie
 wypracowac konsensu!

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl