nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 11:15:41 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 10:38:33AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 15 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:
> [..]

> Reszta używajacych ft nie ma tu takich kłopotów.

Ale miała. I potencjalnie może mieć w przyszłości.

> Mozilla 0.9.8 buduje się poparwnie w środowisku jakei mamy. Dopiero z
> 0.9.9 zaczynaja się kwiatki.

> Wyglada ze potzrebna zmiana jest tylko w specu.
> Jeżeli zmienić w tymże:
>
> -       --with-system-jpeg=/usr \
> -       --with-system-mng=/usr \
> -       --with-system-png=/usr \
> -       --with-system-zlib=/usr \
> +       --with-system-jpeg \
> +       --with-system-mng \
> +       --with-system-png \
> +       --with-system-zlib \

Nawiasem mówiąc - with-system-mng aktualnie nie działa.
mozilla chce libmng w wersji 1.0.4, która jeszcze nie istnieje.
Z diffa wynika, że w mng w mozilli jest jedna zmiana w stosunku do
libmng 1.0.3 - ale zmiany tej nie ma w CVS libmng, więc nie wiem czy ona
jest tylko na potrzeby mozilli, czy to faktyczna poprawka.
(swoją drogą dziwnie prowadzony CVS - na HEAD jest wersja 1.0.0,
a poprawki poupychane po branchach)

> to wyglada żenie bedą dołaczane dodatkowo -I/usr/include przy okazji
> każdej z tych bibliotek. Właśnie testowo zapuściłem
> Raczje w configure.in powinny być odpowidnie spatrwdzenai przy libjpeg i
> reszcie bibliotek czy pzrez przyapdek nie dodają dmyślnej ścieżki
> -I/usr/include. Zmiana wydaje się dość prosta. Pierwszą wersje tego typu
> poprawki już mam i właśnie z nia kompiluję mozillę i jeżeli coś takiego
> przejdzie to wszystkie zmiany w ft będzie można cofnać.

Być może. Mimo to jestem za zostawieniem zmiany we freetype1.
Taka inwestycja na przyszłość. Zauważ (przykład powyżej), że poprawki na
uClibc itp. to nie to samo co na unikanie freetype1.

EOT z mojej strony jeśli chodzi o freetype1.

--
Jakub Bogusz