kogo?

Pon, 15 Kwi 2002, 13:01:49 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Cezar Cichocki wrote:

> VTAM!

>  Prosze - nie zakladaj zlej woli serka! To naprawde nie tak wyglada.

A jak wygląda ?

>  Starly sie dwa "charakterne" osobniki - wot i probljema ;)

>  Ehkm, tu chyba raczej stawial bym na Twoj pesymizm. Poki co lista dziala (zreszta inne listy tez). Takie stawianie sprawy tylko zaogni
> problem. Musicie obaj dac sobie szanse ;))))

Ile razy mam ją jeszcze dawać ? i jak długo ?

> Hmmm, to raczej nie jest kwestia swiadomego blokowania PLD, raczej jak sadze sprawa natury personalnej... :(

Czyli odpowidzi takie jak ta:

... while talking to pk21.wroclaw.sdi.tpnet.pl.:
<<< 553 sorry, your envelope sender is in my badmailfrom list (#5.7.1)
550 5.1.1 ser w pk21.wroclaw.sdi.tpnet.pl... User unknown

    [ Part 2: "Delivery Status" ]

Reporting-MTA: dns; trance.metalab.unc.edu
Received-From-MTA: DNS; rudy.mif.pg.gda.pl
Arrival-Date: Mon, 15 Apr 2002 06:48:17 -0400

Final-Recipient: RFC822; ser w metalab.unc.edu
Remote-MTA: DNS; pk21.wroclaw.sdi.tpnet.pl
Diagnostic-Code: SMTP; 553 sorry, your envelope sender is in my badmailfrom list (#5.7.1)
Last-Attempt-Date: Mon, 15 Apr 2002 06:48:20 -0400

Dostaję przez pomyłkę ?

> Zapytac serka jak bialego czlowieka :) Zaraz do niego napisze.

Poczta do niego nie dociera (oficjanie .. bo to co ja dostaję na od
MAILER-DAEMON@ musi dostawać i on). Jak mi dasz telefon to jeszcze tego
spróbuję. Jak nie to pozostaną już chyba tylko tamtamy .. tylko czy
tak się dogadują "biali ludzie" ?