kogo?

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 13:14:39 CEST

VTAM!

On Mon, 15 Apr 2002 10:51:17 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Pomyłka: po jednej stronie. Druga strona zachowuje się jakby nic się
> nie działo.

 Prosze - nie zakladaj zlej woli serka! To naprawde nie tak wyglada.
 Starly sie dwa "charakterne" osobniki - wot i probljema ;)

> [..]
>
> Po woli do tego dochodzi i wyglada że jeżeli bedzie to powoli pstępowało
> to niejako mało kto to zauważy.

 Ehkm, tu chyba raczej stawial bym na Twoj pesymizm. Poki co lista dziala (zreszta inne listy tez). Takie stawianie sprawy tylko zaogni
problem. Musicie obaj dac sobie szanse ;))))

> Od zeszłego tygodnia przykładowo nie działa wysyłanie zgłoszeń o RW do
> repo pzrez formulaże dla PLD i LDP. Serek dopisał sbie mnie do listy ludzi
> których listy odrzuca. W takich watrunkach o dalszej współpracy coraz
> mniej jest sens mówić.
> Mówiąc inczej zrobił rzecz rak subtelną jakiej się właśnie obawiasz.

Hmmm, to raczej nie jest kwestia swiadomego blokowania PLD, raczej jak sadze sprawa natury personalnej... :(

> Co z tym zrobić ?

Zapytac serka jak bialego czlowieka :) Zaraz do niego napisze.

> Z jednej próbu której się podjąłeś w zeszłym tygodniu nic nie wyszło
> (brak odpowidzi Sergisuza). Na jakiej podstawie w takim razie chcesz
> sądzić że kolejna się uda ?

 Przy elokwencji Marcina? Na pewno ;)
 Zreszta ja tez nie popuszcze =B-)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl