nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Pon, 15 Kwi 2002, 17:12:53 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:

> O właśnie. Czy jeśli dać -I/katalog_z_uclib *przed* wszystkie inne includy to
> wtedy były by jakieś konflikty z glibc?

Nie ma. Metoda jestt utaka że zamiast gcc wprost uzwua sie wrappera
(uclibc-<arch>-gcc) który wywołuje gcc z zmienieniem domyślnych ścieżek an
pliki nagłówkowe. W ten sposób z tego samego speca np. seda czy slanga czy
jeszcze kilku innych bez zmiany chć jednej linijki w specu a zmienaijać
tylko to co jest pzrekazywane w %__cc (moząn to zmienić pzrez
"--define __cc uclibc-<arch>-gcc" czy wpis w ~/.rpmmacros.