nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 15 Kwi 2002, 18:04:51 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 05:12:53PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie ma. Metoda jestt utaka że zamiast gcc wprost uzwua sie wrappera
> (uclibc-<arch>-gcc) który wywołuje gcc z zmienieniem domyślnych ścieżek an
> pliki nagłówkowe. W ten sposób z tego samego speca np. seda czy slanga czy
> jeszcze kilku innych bez zmiany chć jednej linijki w specu a zmienaijać
> tylko to co jest pzrekazywane w %__cc (moząn to zmienić pzrez
> "--define __cc uclibc-<arch>-gcc" czy wpis w ~/.rpmmacros.

Pod warunkiem, że ktoś wcześniej tego speca przejrzał pod tym kątem.
Bo inaczej szanse, że zadziała są jak 1/100. A konflikty z glibc i tak
będą chociażby dlatego, ze i386-uclibc-gcc nie wywala -L/usr/lib
(wymaga to zrobienia skryptu do linkera, są chętni?) i np. taka
konfiguracja openssh się na tym wywala (bo znajduje jakieś nieszczęsne
-lnsl).

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h