Kernel 2.4 - znowu porażka?

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 00:12:08 CEST

On 15 Apr 2002 22:45:39 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> modprobe apm

> Widocznie ma taki chumor i dziś mu się nie chce. KONKRETNIE PROSZĘ.

Dobra. Przeczytałem wszystkie listy w wątku i już wszystko jasne. Modprobe
apm plus wpisanie yanset_socket do /etc/sysconfig/pcmcia. Może zrobić bconda
do pcmcia-cs?

Swoją droga co do apm - wystarczy dodać apm do /etc/modules?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter