Kernel 2.4 - znowu porażka ?

Przemyslaw Frasunek venglin w freebsd.lublin.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 15:08:44 CEST

"Michał" Margula <alchemyx w uznam.net.pl> napisal(a):

> Zebrałem się. Wygospodarowałem trochę czasu. Miałem naprawdę pozytywne
> nastawienie. Chciałem spróbować na notebooku 2.4. Przedtem pisałem, że nie
> ma dla niego apmd i pcmcia-cs, ale okazało się że są w nestowym test.

SOA#1. U mnie na starym Thinkpadzie 701CS działa tak samo dobrze jak 2.2.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
* Inet: przemyslaw w frasunek.com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *