to kiedy to 1.0?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 16 Kwi 2002, 11:41:50 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 08:06:51PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
>   Jeżeli odejdę z PLD to to co bendę dalej robił bezie podpoządkowane dwum
>   punktom:
>
>   1. Tomasz K. w sprawach PLD ma rację.
>   2. Jeżli uważasz, że nie ma racji to masz parwo dyskutować o tym.
>   3. Nikt nie ma prawa używać argumentów wyjeżdzajacych na prywatny (nie
>      odnoszacych sie do meritum).
>   4. Gdyby Tomasz K. nie miał racji: patrz punk 1.

[...]
>   Jeżeli moje odejście nie będzie konieczne to te cztery punkty
>   automatycznie się uprawomocnią i staną się prawem.
[...]

Czy to jest szantaż w formie:

"Jeśli zostanę w PLD, to mam władzę absolutną we wszelkich kwestiach
dotyczących PLD" ???

Bo jak rozumiem punkt 2. nie wpływa nijak na punkt 4. (tutaj akurat
jesteś w 100% zgodny z rzeczywistością: można dyskutować, ale Ty i tak
myślisz, że masz rację).

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h