to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 20:20:32 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, Michal Moskal wrote:

> On Mon, Apr 15, 2002 at 08:06:51PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> >
> [...]
> [...]
>
> Czy to jest szantaż w formie:
>
> "Jeśli zostanę w PLD, to mam władzę absolutną we wszelkich kwestiach
> dotyczących PLD" ???

Rozum sobie to jak chcesz. Znasz mnie wystarczjąco długo zebyś był w
stanie z wystarczającym prawdopodobieństwem stwirdzić czy chodzi tu o
władzę nad PLD czy o utrzymanie warunków w których nie będziemy podatni na
manipulacje.

Wszystko wskazuje na to, że tej chwili sytuacja wygląda tak że tylko ja
mam cheć podejmować kluczowe decyzje. Reszta się woli przyglądać. W
skrajnym przypadku to przyglądanie się i brak opowidzenia się za
konkretnym rozwiazaniem powodują że osoba która destabilizuje całość może
po odczekaniu odpowidzniego czasu dalej robić krecia robotę pod
płaszczykiem dbanai o całość.
Poprostupowyższe ma zapobiegać sytuacjom w których ktoś taki będzi
pzreciagał czas nieustalony do branic bulu. Dzieki temu przynajmniej jedna
osoba bedzie w stanie usuwać momentalnie tego typu osoby poprzez zabranie
mozliwości działania. Jak ktoś taki bedzie nadal uważał że ma trację to
zawsze może zacżąć robić całość sam/w nowym zespole.

> Bo jak rozumiem punkt 2. nie wpływa nijak na punkt 4. (tutaj akurat
> jesteś w 100% zgodny z rzeczywistością: można dyskutować, ale Ty i tak
> myślisz, że masz rację).

Gdybym myślał że mam rację to czy jeszcze wgóle wdawałbym się w jakieś
dalsze dyskusje ?