[rw w cvs]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 14:16:19 CEST

On Sun, 7 Apr 2002, GoTaR wrote:

> A propos - powtórzę sobie jeszcze raz:
>
> 1. binarne pakiety mplayera są do dupy,
> 2. binarne pakiety mplayera są nielegalne,
> 3. przebuduj pakiety źródłowe mplayera,
Buildery NIE przewiduja mozliwosci budowy src.rpm'a bez jednoczesnej
budowy pakietu binarnego. Mozna go conajwyzej z /test nie przenosic.
Ale jesli binarki sie nie zbuduja to i src.rpma nie ma.
> 4. przebuduj pakiety źródłowe w32codec,
jw. rpm -bb musi dawac exit 0 zeby src.rpm sie pojawil.

> 5. przebuduj spacechart,
Poszlo. (ix86+ppc, kloczek: axp i sparca gpg poprosze)

> 6. przebuduj gmoiss,
Poszlo. (ix86+ppc)

> 7. zbuduj pitchtune,
Poszlo (ix86+ppc)

> 8. zbuduj stompboxes2,
Poszlo (ix86+ppc)

> 9. zbuduj xephema,
Poszlo (ix86+ppc)

> 10. wyjaśnij sprawę z applnk - gdzie niby ma być wystawiony tarball?
> Jeśli trzeba go zrobić i włożyć ręcznie do SOURCES z applnk - zrób to,
> ja już skończyłem poprawki, IMHO można puścić jako 1.5.7.
Tutaj nie bede grzebal.

> Na polskie komunikaty w rc-scripts jest już za późno, znowu się
> rozsynchronizowało, więc ich nie będzie.
:(((

> PS. mógłbyś też przenieść issue* z /test do /.
Moge, ale nie bede roota na ep do tego wykorzystywac ;)

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-