[rw w cvs]

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 15:02:39 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 14:16:19 +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Buildery NIE przewiduja mozliwosci budowy src.rpm'a bez jednoczesnej

Nie można z palca puścić?

> budowy pakietu binarnego. Mozna go conajwyzej z /test nie przenosic.
> Ale jesli binarki sie nie zbuduja to i src.rpma nie ma.
> jw. rpm -bb musi dawac exit 0 zeby src.rpm sie pojawil.

Tak, wiem. Tylko jeśli pojawi się binarka to TK ją wrzuci na ftpa, bo do
niego nie dociera nic spoza jego odrealnionego światka (wsadzanie ac
tam, gdzie go nie ma, dopisywanie GPL tam, gdzie go nie ma). Lepiej
więc, żeby tych pakietów nie było (a leżą w /test).
W kwestii mplayera zaś - zbyt często się zmienia, ja u siebie ledwo
nadążam z aktualizacją patche'y.

> Poszlo. (ix86+ppc, kloczek: axp i sparca gpg poprosze)

> Poszlo. (ix86+ppc)

To były zmiany w lokalizacji plików applnk, niech zostaną w /test,
dopóki nie będzie tegoż. Wieczorem zbuduję tarballa i włożę do SOURCES.

> Poszlo (ix86+ppc)

> Poszlo (ix86+ppc)

> Poszlo (ix86+ppc)

> Moge, ale nie bede roota na ep do tego wykorzystywac ;)

No, w zasadzie to w tych przypadkach chodziło już o przeniesienie do /
;-)))

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!