[rw w cvs]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 15:28:05 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, GoTaR wrote:

> Nie można z palca puścić?
Z palca gdzie? na builderze? To buildloga nie bedzie...
Nie mowiac juz o tym, ze nalezy zalozyc ze do buildera jedyny dostep
wiedzie poprzez zlecenia przez poczte.

> Tak, wiem. Tylko jeśli pojawi się binarka to TK ją wrzuci na ftpa, bo do
> niego nie dociera nic spoza jego odrealnionego światka (wsadzanie ac
> tam, gdzie go nie ma, dopisywanie GPL tam, gdzie go nie ma). Lepiej
> więc, żeby tych pakietów nie było (a leżą w /test).
w32codecs z tego co pamietam mialo puste lezec nawet chyba na ftp (dla
zapchania zaleznosci). A jak ktos ma srodowisko developerskie to i speca
z cvsu wyciagnie, wiec wogole imho bez sensu jest trzymanie w SRPMS
pakietow ktorych nie ma w katalogach z binarkami na poszczegolne arch.

> W kwestii mplayera zaś - zbyt często się zmienia, ja u siebie ledwo
> nadążam z aktualizacją patche'y.

> To były zmiany w lokalizacji plików applnk, niech zostaną w /test,
> dopóki nie będzie tegoż. Wieczorem zbuduję tarballa i włożę do SOURCES.

> No, w zasadzie to w tych przypadkach chodziło już o przeniesienie do /
> ;-)))
Oj chyba nie do konca, bo w cvs tagow na tych pakietach nie widzialem.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-