{klogd,syslogd,inne}.init reload i logrotate

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 16 Kwi 2002, 17:08:16 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 04:36:04PM +0200, Blues wrote:

> taaaa - chore.

> Nie warto chyba ruszać tego co mamy. olać.

Jak rozumiem to /lib/lsb/init-function i te funkcje są po to, żeby
programy kompatybilne z LSB wiedziły co includować w swoich initskyptach
i jakich funkcji mogą używać. Wydaje mi się więc, że

  ln -s /etc/rc.d/init.d/function /lib/lsb/init-function

i dodanie fo init.d/functions tych funkcji byłoby dobrym rozwiązaniem.
(killproc już tam jest, to też trzeba jakoś rozwiązać). Można też zrobić
w /lib/lsb/init-functions . /etc/rc.d/init.d/functions i dopisać te
kilka brakujących.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h