to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 21:17:54 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Wczoraj na ircu przy Tobie rzuciłem taki termin. Napisałem że "tydzień
> czasu powinien wystarczyć".
Szkoda, że nie napisałeś ,,rzucam termin'' to bym napewno zapamiętał.

> Jeżeli nikt z obecnego zespołu i to szczególnie z grupy ludzi która
> pracuję nad tym niemal od początku nie zdecyduje się co chce robić
O ile wiem to wszyscy wiedzą czego chcą.

> Jęzlei Ty, Janek, Marcin, Jacek,
> Paweł i paręnaścxie innych osób nie wyrazicie oficjalnie woli na jakich
> zasadach chcecie działać to nie chciałbym być w waszej skórze ale za
> kawałek sami beziecie mogli sobie zarzucić, że przyłożyliście się do
> rozwalenie PLD.
Ile razy już pisałem, na jakich zasadach chciałbym współdziałać - niestety
wszystkie pomysły zostały storpedowane.

> Jak mam współpracować z kimś kto pierwszy posłużył się szantażem ?
Nie znam się na prowadzeniu poradni dla osób nie mogących się dogadać.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr