to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 21:30:05 CEST

On 16 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]
> Ile razy już pisałem, na jakich zasadach chciałbym współdziałać - niestety
> wszystkie pomysły zostały storpedowane.

Nie interesuje mnie co wgóle masz do powidzenia teraz.
Intersuje mnie czy chcesz się opowidzieć za tym co napisałewm czy
przeciwko. To jest proste pytanie wymagające jeszcze prostrzej odpowidzi
.. tak/nie.

[/.\]
> Nie znam się na prowadzeniu poradni dla osób nie mogących się dogadać.

Poradź sie samego siebie czy byłbyś w stanie wpsołpracwać z kimś komu nie
możesz zaufać a warunki pracy wymagałby zaufania.
Tak trudno jest postawić sie w czyjeśź roli żeby odpowidzieć sobie na
pytanie "co JA bym w takich wypadku zrobi ?".