to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 21:50:44 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, GoTaR wrote:

> Kłamiesz.

Przeczytałeś "Podsumowanie" ?
Byłbyś łaskaw pokazać w którym miejscu posunałem się do kłamstwa ?
Czy ktoś odpowidział na to co napisałem w tym liście ? Czy może tylko mi
się wydaje ?
Jeszcze jakbyś był łaskaw podać konkretne wskazanai na listy w ktrych
ktokolwiek odniósł się od argumentów jakie postawiłem.
Potem możesz mnie nazwać kłamcą. Jeżeli tego nie zrobisz to tym samym
siebie sameg będziesz mógł od dzisiaj zacząć nazywać sibie oszczercą.