to kiedy to 1.0?

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 22:07:00 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 21:50:44 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przeczytałeś "Podsumowanie" ?

Tak. Przeczytałeś resztę?

> Byłbyś łaskaw pokazać w którym miejscu posunałem się do kłamstwa ?

Skłamałeś twierdząc, cyt: 'nikt nie poddał wątpliwść argumentacji
blokatdy rw.'

> Czy ktoś odpowidział na to co napisałem w tym liście ? Czy może tylko mi
> się wydaje ?

A ch* mnie obchodzi ten list, wiele osób poddało w wątpliwość twoją
nędzną argumentację w SWOICH listach. Dla każdej istoty na poziomie
rozwoju wyższym od szympansa jest logiczne, że nikt nie mógł podać
_własnego_ zdania w _twoim_ liście, gdyż własne zdanie podaje się we
własnych listach.

> Jeszcze jakbyś był łaskaw podać konkretne wskazanai na listy w ktrych
> ktokolwiek odniósł się od argumentów jakie postawiłem.

A ty znów swoje, więc powtórzę: wiele osób op* cię za to, że na
podstawie paranoicznych przesłanek zablokowałeś rw. Owe paranoiczne
przesłanki były twoją jedyną argumentacją, ergo te osoby poddały w
wątpliwość twoją właśnie argumentację, a co za tym idzie, zdanie
napisane przez ciebie i pozostawione przeze mnie jako cytat u góry jest
kłamstwem, czyli skłamałeś.

> Potem możesz mnie nazwać kłamcą.

Dziękuję.

> Jeżeli tego nie zrobisz to tym samym
> siebie sameg będziesz mógł od dzisiaj zacząć nazywać sibie oszczercą.

Na szczęście nie muszę.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!