to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 22:10:01 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, GoTaR wrote:

> Pomogę ci: udałbym się na wakacje. Poczytaj na temat pracoholizmu to
> będziesz wiedział, dlaczego ciągle masz konflikty z ludźmi.

Drobna uwaga: pytanie było nie do Ciebie.
Bardzo interesujace jest to że niektórzy odpowiadaja na pytania które im
się nie zadaja ale na które czuja się władni w o dziwo w swoim imieniu
odpowiadać.

kloczek
PS. To że Matką teresą nie jesteś to juz wiadomo. Pytanie: czy masz
wykształcenie medyczne lub jakiekolwiek psychiatryczne ? (chciałbym coś
więcej wiedzieć o Twoich kwalifikacjach w świetle stawianych przez Ciebie
diagnoz .. czy w związku z tym mam je traktować poważnie czy mogę
zignorować).