to kiedy to 1.0?

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 13:31:14 CEST

VTAM!

On Tue, 16 Apr 2002 22:06:37 +0200
Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl> wrote:

> Nie mam w zwyczaju cytować czyjejś prywatnej korespondencji ze mną,
> dlatego poniższe niech pozostanie anonimowe:

Sorry że się wcinam w fascynującą dyskusję ale Twoje permanentne
powoływanie się na "anonimowe" autorytety jest OKDP.

Skąd mamy widzieć że nie wypaliłeś jednego jointa za dużo i słyszysz
głosy które dyktują Ci powyższe cytaty?

Jeżeli ktoś chce pozostać anonimowy to niech się idzie wyspowiadać.

Na formu publicznym obowiązuje jawność! Żądasz demokracji? To sie
do jej reguł zastosuj do diaska!

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl