Podsumowanie (Re: domeny pld) (fwd)

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 16 Kwi 2002, 22:35:40 CEST

Przepraszam za długie cytaty, ale nie chciałem przypadkiem wyciąć czegoś
"istotnego".

W liście z wto, 16-04-2002, godz. 22:23, Tomasz Kłoczko pisze:
> Michał tutaj kolejność wypadków była inna:
> - zabawę z domenami zaczął Sergiusz,

Żaden argument. Jakieś konkrety na ten temat?

> - spytałem prywatnie się po co to ?
> - otrzymałem bezsensowną odpowidź (cytowane trzy punkty) + [tu cytat z
>   kolejnego lisytu]:
>
> "Kupiliśmy lepszą domenę, powoli będziemy się na nią
> przestawiać, jak tylko zrobimy porządne www. Prace
> trwają, więc na razie nie chciałem robić szumu."
>
> Przy braku zapowidzi zagrożenia podziałem PLD inicjowanym przez Sergiusza
> + braku sensowej odpowidzi i przy dalszych listach braku woli wogóle
> dyskutowanai o tym podjołem decyzję że myusże działać.

Prywatna dyskusja != argument (możecie sobie rozmawiać o czym chcecie i
jak chcecie).

> [...]
>    czasu nie dasz mi rw i roota na wunie, wyprowazdam ldp i kasuję listy
>                                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>    pocztowe PLD z serwera LDP"
>    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> -- przez dobrą chwilę nie dostawałem odpowidzi na to czy zamierza nam w
>    takim razie oddać to co nie jest jego włąsnością czyli archiwa list i
>    listy ludzi zapisanych,
> -- po ponownych dwukrotnych "?" dosałem "archiwa już skasowałem" - tu
>    trzeba wiedzieć że nikt inny nie ma kopii tych zasobów,
> -- napisałem o tym co mi Sergiusz odpisał na #pld i zacytowałem rozmowę

Dalej prywata.

> -- odpowidź Sergiusza publicznie była taka że wszyzstko sfabrykowałem, a
>    prywatnie dalej dostałem:
>
> <ser> ty głupku
> <ser> dałeś się wpuścić

Kultura osobista serka (lub jego stosunek do ciebie) != argument.

> *TO SĄ FAKTY*.

Może i są. Ale niczego nie argumentują.

|  Linux is like a wigwam. No Gates,   :            Pawel Sakowski   |
|      No Windows, Apache inside.      :   <pawel w sakowski.eu.org>   |