[BZDETY] Podsumowanie (Re: domeny pld) (fwd)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 06:23:31 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 10:35:40PM +0200, Paweł Sakowski wrote:
> Przepraszam za długie cytaty, ale nie chciałem przypadkiem wyciąć czegoś

> Żaden argument. Jakieś konkrety na ten temat?

Nie odzywałme sie do tej pory, ale ja już nie mogę tego czytać.
Dajcie jakis przedrostek w Subject do tych wątków to sobie je
odfitruje.

Poza tym uważam, że tego typu zmieny w repo jak zrobił to Sergiusz
sa bez sensu. Wiem, że cięzko było by wyciągnać od Kłoczka prawa
do DNSu, ale nie przesadzajmy. Ja juz w tej chwili mam dość domen
z pld w nazwie i pamietania wszystkiego. Posluguje sie dwoma i na razie
mi wystarcza. Wkuza mnie zastanawianie sie czy tam bylo net.pl czy
com.pl. Jeszcz niech marcus postawi u siebie jakis portal. Ja tez znajde
jaksa fajna domene i postawie u siebie. Kazdy zrobi liste dyskusyjna.
pld-devel, przeniesiemy pld.kernel.pl, pld-users na pld.net.pl. Pisząc
to wpadlem na fajny pomysl. A moze by tak dla kazdej z list zrobic
osobna domene. pld-users-pl w pld.com.tw, czyz nie pieknie ?

DOmena doena, ale robienie takich rzeczy, bo kloczek nie zrestartowal
dnsu ?

lepszą ? ja do tej pory nie moge zapamietac gdzie byl ten minus w
nazwie. Mnie bardzie podobala by sie pld.da.ru, a co.

> Prywatna dyskusja != argument (możecie sobie rozmawiać o czym chcecie i
> jak chcecie).

To nie byla prywatna dyskusja tylko proba wyjasnienia dlaczego taki
zmiany zachodza w repo bez jakiejkolwiek konsultacji.

Każdy dobrze wie, ze w PLD jest kilka osob z ktrymi powinno sie
konsultowac pewnie zmiany. Mi nie przyszlo by do glowy, zeby
robic DUZE zmiany w kernelu na HEAD, mimo otarosci twarotsci dystrybucji,
bez konsultacji z dzimim, tak samo nie widze powodow dlaczego nie
skonsuttowac z Kloczkiem innych zmian.

> Dalej prywata.

> Kultura osobista serka (lub jego stosunek do ciebie) != argument.

To jest argument.

 # rpm -qi kernel
 Name        : kernel                       Relocations: (not relocateable)
 Version     : 2.2.20                            Vendor: PLD
 Release     : 18                            Build Date: nie 17 mar 2002 13:57:54 CET
 Install date: nie 07 kwi 2002 14:58:34 CEST      Build Host: ep09.to.gupia.lokomoty.wa
 Group       : Base/Kernel                   Source RPM: kernel-2.2.20-18.src.rpm
 Size        : 20370816                         License: GPL
 Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.zje.pld.jego.org/ )
 URL         : http://www.kernel.org/
 Summary     : Jądro Linuksa
 Description :
 Pakiet zawiera jądro Linuxa niezbędne do prawidłowego działania
 Twojego komputera.

Nie mowiac o innych

> Może i są. Ale niczego nie argumentują.

Dopuki nie bedzie, a moze byly tylko ja przeoczylem, argumentow
ze strony Sergiusza, to bede trzymał strone Tomka.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'