apel - dosyć błota

Wto, 16 Kwi 2002, 23:15:45 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:
[..]
> Ponieważ na kompromis kloczek nie pójdzie (patrz: triumwirat), więc pozostają
> dwie rzeczy. Czekać na pld1.0, lub poprosić kloczka o odejście.

Tu już się z lekka ośmieszasz :)
Nie wiem czy zauważyłeś że wczoraj piszac list tymi czterema punktami
prosiłżem żeby każdy podjał decycję dzieki której beę mógł zdecydwać czy
mam odejśc czy nie.

> Ja wiem co z tego będzie: stara gwardia stwierdzi, że to i tak nic nie da i
> się nie odezwą (serek: zamiast milczeć wspomóż nas chociaż raz), a "młodzi"
> (ja na przykład) nadal uważają, że jednak coś się z kloczkiem da zrobić.

Nadal nic nei rozumiesz. Nic ze mną nei zrobisz. Zrobić zew mna coś mog
tylko ja sam. Dokładnie tak samo jakTy sam.
Dlatego jeszcze raz: odpowiadaja Ci te cztery punkty czy nie ?