apel - dosyć błota

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 23:07:04 CEST

(krótki, treściwy list, bez błota, którym mam nadzieję zakończyć dyskusję)

Wybór jest prosty. Albo kloczka się pozbędziemy, albo nastanie coś takiego
(to są słowa tomasza):

1. Tomasz K. w sprawach PLD ma rację.
2. Jeżli uważasz, że nie ma racji to masz parwo dyskutować o tym.
3. Nikt nie ma prawa używać argumentów wyjeżdzajacych na prywatny (nie
     odnoszacych sie do meritum).
4. Gdyby Tomasz K. nie miał racji: patrz punk 1.

Ponieważ na kompromis kloczek nie pójdzie (patrz: triumwirat), więc pozostają
dwie rzeczy. Czekać na pld1.0, lub poprosić kloczka o odejście.

Ja wiem co z tego będzie: stara gwardia stwierdzi, że to i tak nic nie da i
się nie odezwą (serek: zamiast milczeć wspomóż nas chociaż raz), a "młodzi"
(ja na przykład) nadal uważają, że jednak coś się z kloczkiem da zrobić.

Decyzja:
Kto jest za odsunięciem kloczka od władzy? (kompromisy są niemożliwe, a
kloczek sam zapowiedział, że albo mu stawimy opór, albo będzie nami rządził):

Ja.

(prosiłbym o odpowiadanie tylko i wyłącznie tak/nie... nie chcę kolejnego
wątku z bluzgami)
(starą gwardię prosiłbym o odpowiedź na tak... nawet jeśli sądzą, że to nic
nie da)