to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 23:21:01 CEST

On 16 Apr 2002, Paweł Sakowski wrote:

> Chwila. To już zostali oficjalnie wykopani z PLD?

Sami to zrobili.

> Wybieram hipotezę alternatywną, czyli uczestnictwo w tym projekcie co
> teraz (PLD), ale bez twojej dyktatury.

Aż tak bardzo brobnisz się pzred decyzją ? Powić w taki, razie że niema
innej alternatywy.
Zależnie od teg czy inni bedą chcieli wziać PLD jako nazwę czy nie to to
co dalej bedę robił bezie sie nazywać PLD albo nie. W ten
sposób mam zamiar uniknąć jeszcze jednej przepychanki. Powidziałem JASNO
wystawiając całość w ten sposób nie zamierzam doproqwadzać co targów komu
ma się należęć ta nazwa. Albo ktoś to weźmie i bezie kontynuował albo
zostawi reszcie i pozwoli pracowac pod tym szyldem.

> Czyli mając wybór: ja się wynoszę z PLD albo ty (bo z tego co rozumiem
> właśnie taki stawiasz) wybieram ciebie.

Dziękuję.
Kto nasepny ?