to kiedy to 1.0?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 16 Kwi 2002, 23:43:52 CEST

W liście z wto, 16-04-2002, godz. 23:21, Tomasz Kłoczko pisze:

> Sami to zrobili.

> Aż tak bardzo brobnisz się pzred decyzją ? Powić w taki, razie że niema
> innej alternatywy.

Do obu wypowiedzi: chcesz powiedzieć "ten projekt to ja"? Nie traktuj
osób, które się z tobą nie godzą jako uciekinierów od PLD. Ja
identyfikuję się z PLD, ale z twoimi koncepcjami prowadzenia projektu
już nie. GoTaR i Arek chyba tak samo[*].

I dla pełnej jasności: nie mam do ciebie żadnej osobistej urazy i jestem
gotowy zawsze z tobą współpracować w sprawach merytorycznych. Ale
dyktatury tolerować nie będę.

[*] Disclaimer: Nie wiem, co myślą inni, więc nie krzyczcie za bardzo,
jeśli się w tej kwestii pomyliłem.

|   Unix hackers do it with pipes    :             Pawel Sakowski    |
|                                    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |