apel - dosyć błota

Wto, 16 Kwi 2002, 23:35:51 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, Paweł Kołodziej wrote:

> [...]
>
> Pozwole sobie przypomniec 2 z nich:
> 1. Tomasz K. w sprawach PLD ma rację.
> [...]
> 4. Gdyby Tomasz K. nie miał racji: patrz punk 1.
>
> Dopuszczam 2 mozliwosci:
> 1) pytanie jest retoryczne i służy czemuś innemu niz wynika
>    bezposrednio z tresci
> 2) to jest zart (bardzo kiepski zreszta).

Wybacz ale żartować nie mam zamiaru.
Poprostu mam dość ludzi wolą dyskutować do upadłego tracąc z widoku cel
dyskusji. Te cztery punky mają być prostym sirodmkiem rugowania takich
"pomocników". Z ludźmi ktrórzy nie tracą w rozmowie celu z oczu zawsze
byłem w srtanie się dogadać. Co wiecej czasami wystarczyła wręcz
pojedyncza wymiana zdań żeby wyjaśnić nieporozumienia.
Wątpie żebyś Ty był naprzykład w stanie rugowac takich przypadkach mówiąc
poprstu "tacz maj body tam są schody", a przynajmniej jedna osoba
która coś takiego w sytuacji krytycznej bezie miała pełne prawo zrobić
jest potrzebna.